• Ramune Tumasonyte

Azijietiški lapiniai kopūstai su sezamais



Puikus garnyras ar užkandis per pietų pertraukėlę, kurį pagaminti užtruks vos 10 minučių.

Patiekalo kaina (trys porcijos):

3.00 Eur

Viso kiekio kcal:

648 kcal (236 kcal porcijai)

Maistinė vertė:

Baltymai 21 g

Angiavandeniai 67 g

Riebalai 37 g

Reikės:

250 g šviežio lapinio kopūsto

3 skiltelių šviežio česnako

Valgomojo šaukšto sojų padažo

Valgomojo šaukšto sezamų aliejaus

Valgomojo šaukšto tyro kokosų aliejaus

2 svogūnai šalotai (jie švelnesni)

šaukštelio juodojo sezamo sėklų

šaukštelio baltojo sezamo sėklų


Lapinį kopūstą apdorojame išpjaudami kietąją dalį, suplėšome lapus 3-4 cm pločio gabalėliais.


Gerai nuplauname vandeniu.


Kokosų aliejuje pakepiname susmulkintą česnaką ir svogūnus (apie minutę, kad išsiskirtų sultys ir pasklistų kvapas).



Sumeskime lapinį kopūstą - maišydami kepinkime apie 5 minutes ant vidutinės ugnies.


Išjungiame kaitinimą, apšlakstome sojų padažu bei sezamų aliejumi, suberiame sezamo sėklas ir įkaitusioje keptuvėje išmaišome.

Patiekalą puikiai tinka pasigaminti kelioms dienoms į priekį, dera tiek prie mėsos, tiek prie jūros gėrybių ar žuvies. Sotesniam patiekalui pakanka patiekti kaip priedą prie laukinių ryžių ar kepintų avinžirnių.

Skanaus!

#lapiniaikopūstai #kale #receptas #garnyras #azijietiškaspatiekalas #azijietiškai #azijietiškavirtuvė #virtuvė #maistas #skanu

  • Grey Instagram Icon

INSTAGRAM

  • Grey Facebook Icon

FACEBOOK

  • Grey LinkedIn Icon

LINKEDIN

  • Grey Twitter Icon

TWITTER

  • Grey Pinterest Icon

PINTEREST

© RAMUNE TUMASONYTE. All rights reserved. PRIVACY POLICY

DESIGNED BY IF_Agency