Delfi.lt: Gelbėdami merginas du vaikinai sukūrė verslą


Norėdami padėti savo draugėms Vygintas ir Andrius sugalvojo naują projektą, kuris tapo vaikinų verslu, pritraukusiu apie 1 mln. Lt siekiančias investicijas. Prieš metus Vygintas ir Andrius sukūrė internetinį portalą, kuriame jų draugės visažistės galėtų talpinti savo darbus ir pritraukti klientų. Geriau pamąstę vaikinai suprato, kad šis portalas galėtų sutelkti visus grožio paslaugas teikiančius specialistus ir padėti jiems bendrauti su klientais, parodyti savo kūrinius. Jau po metų portalas tokia.lt pritraukė apie 1 mln. Lt siekiančią investiciją iš rizikos kapitalo fondo „PracticaCapital“. Šiuo metu portalas jau turi apie 12 tūkst. narių ir 300 grožio specialistų. Kol kas startuolių komandoje dirba trys žmonės – Vygintas Ankudavičius, Andrius Kravecas ir Ramunė Tumasonytė, tačiau sulaukus investicijų intensyviai ieškoma dar 3-4 žmonių, kurie prisijungtų prie projekto.


„Vaikinai sukūrė portalą, matydami didelę pažįstamų profesionalių visažisčių problemą pritraukti naujų klientų. Dažnai merginos, kurios tik pradeda dirbti ir kurti savo vardą grožio versle, susikuria „Facebook“ puslapį, jo gerbėjomis tampa 200 draugių ir pažįstamų, o nauji klientai taip ir nepamato gražių darbų nuotraukų. Investuoti į reklamą, kurti rinkodaros strategijas grožio meistrės paprasčiausiai neturi pakankamai resursų ir praktinių žinių“, - pasakojo R. Tumasonytė. Pasak jos, būtent taip ir kilo idėja į vieną erdvę suburti grožio specialistus. Šiuo metu portale jau yra užsiregistravusių makiažą, šukuosenas ir manikiūrą darančių specialistų. Grožio verslo atstovai portale dalijasi savo darbų nuotraukomis, o visi kiti gali jų darbus vertinti. Pasak R. Tumasonytės, kol kas veikia tik lietuviška portalo versija, tačiau planuose – plėtra į užsienio rinkas. „Vizija tiek čia, tiek ten yra tapti portalu, į kurį merginos eitų ieškoti informacijos apie grožį pirmiausia“, - sakė jis. Kaip teigė grožio specialistus buriančio portalo atstovė, didžiausias iššūkis startuoliui šiuo metu yra surinkti geriausią komandą. „Šiuo metu testuojame įvairias užsienio rinkas: norime sužinoti, kur susidomėjimas grožio temomis internete yra didžiausias. Artimiausio pusmečio planuose – vizualiai atnaujinti, toliau vystyti patį produktą, aktyvinti bendruomenę ir žengti į pirmąją užsienio rinką. Tai greičiausiai bus šalis Pietų-Vidurio Europoje. Mūsų tyrimai rodo, kad Prancūzija, Italija bei Ispanija turi daugiausia potencialo augti. Plėstis planuojame kurdami vietinius portalus kiekvienai rinkai, nes taip galime sukurti didžiausią vertę vartotojui“, - pasakojo ji.

Interviu originaliai viešintas delfi.lt


KAS AŠ?

 

Ramunė Tumasonytė

Skanaus gyvenimo fanė ir turinio agentūros IF_Agency įkūrėja.

Ieškau būdų kurti naujas patirtis ir įdomų gyvenimą mažais kasdieniais žingsniais. Kalbu apie gyvenimą miesto rutinoje, dalinuosi receptais, fiksuoju kelionių įspūdžius, kviečiu džiaugtis smulkmenomis ir praskaidrinti dienas puošiant savo aplinką. Apžvelgiu stilingas idėjas namams ir spintai.

Kviečiu atrasti kartu!

 

NAUJAUSI ĮRAŠAI

  • Grey Instagram Icon

INSTAGRAM

  • Grey Facebook Icon

FACEBOOK

  • Grey LinkedIn Icon

LINKEDIN

  • Grey Twitter Icon

TWITTER

  • Grey Pinterest Icon

PINTEREST

© RAMUNE TUMASONYTE. All rights reserved. PRIVACY POLICY

DESIGNED BY IF_Agency