Kuo gyvena aukštoji parfumerija? Mon Guerlain Eau de Parfum pristatymo akimirkos



,,Mano mama mylėjo Guerlain kvapus, šį prekinį ženklą žinojau nuo vaikystės." - sako Angelina Jolie.

Taip, būtent Angelina po gero dešimtmečio pertraukos tapo tarptautinės grožio kampanijos veidu - pristatančiu aukštosios parfumerijos kūrėjų Guerlain naująjį kvapą - Mon Guerlain. Angelina visas pajamas, gautas už dalyvavimą šioje kampanijoje skyrė savo labdaros fondui.


KVAPAS

Kvapų ekspertas Cyrille Jahin svečiams pristatė naująjį, prancūzišku pavasariu Provanse kvepiantį, aromatą, kurio viršutines natas sudaro levandos ir bergamotės. Irisas ir arabiniai jazminaičiai - viduriniąsias natas. O Australijos sandalmedis, Taičio vanilė ir kumarinas (žolėje esanti kvapi medžiaga, šieno kvapas) sudaro pagrindą.

Tai garsūs kvepalai. Taip pat koncentruoti, todėl kvapų ekspertas Cyrille pataria nepratusioms iš vakaro pakvepinti drabužius, leisti aromatui nusistovėti. Ir jokiu būdu nepurkšti kvepalų iš arti. Į šio kvapo debesį reikia "įeiti", kaip matydavome viduriniųjų dešimtmečių damas filmuose darant. Iš tiesų - tokiu būdu kvapas tolygiai nutupia ir ant plaukų, ir ant riešų, nieko nedegina, o tiesiog apgaubia.

Šis kvapas išsilaiko puikiai - tiek ant kūno, tiek patalpoje, kurioje buvo kvėpinamasi. Ko kito tikėtis iš tikrų kvepalų? Koncentracijos, išlaikymo, tūrio ir gilumo. Tačiau jis nėra itin saldus, kas būdinga gėlių žiedų parfumerijai ir garantuotai kinta kelias valandas po pasikvėpinimo - tai žavioji parfumerijos pusė, kuri tiesiog neegzistuoja tualetinio vandens pasaulyje.

Kaip sako parfumeris Thierry Wasser šis kvapas apima "Moters natas", kas, matyt, verčiasi į "pasirinkimus, emocijas ir svajones, kurios įkūnija šiuolaikišką moteriškumą".


BUTELIUKAS

Aromatas supiltas į istorinį flakoną, Guerlain nuo pat įkūrimo buvo įprasta naudoti tą patį flakoną keliems aromatams. Ir tik nuo 1955 m. pradėti kurti skirtingi buteliukai kiekvienam aromatui. Tuo metu, kai niekas dar nesuprato buteliuko dizaino svarbos ir jo ryšio su pačiu turiniu, Guerlain nuo pirmųjų dienų investavo į pakuotės kūrimą - ne tik jo turinio esmei pertaikti, bet ir kurti savo palikimą. Nuostabi ir detaliai aprašyta Guerlain buteliukų istorija yra aprašyta šiame tinklapyje. Besidomintiems parfumerija tiesiog būtina susipažinti.

Šį „keturlapiu“ pramintą buteliuką 1908m. sukūrė Gabrielis Guerlain, o pagamino Baccarat. Kuklus, paprastas ir grafiškas buteliuką primena alchemiko laboratorijos indą. O „keturlapio“ pavadinimą pelnė dėl keturlapį dobilą primenančio kamštelio.

Guerlain garsėja išskirtiniais rankų darbo kvepalų buteliukais. O naujausiasis jų aromatas - buteliuke, ant kurio, kaip šiandien įprasta, nėra kvapo pavadinimo. Šiuo žingsniu siekiama atkreipti dėmesį į turinį ir, ko gero, palikti vietos savarankiškam graviravimui, ženklinimui, juk šis kvapas ,,Mon Guerlain" ir gali tapti ,,Ramunės Guerlain". Turiu pripažinti, kad duoklė šiai labai šiuolaikiškai individualizacijos bangai - žavi ir minkština širdį...


ISTORIJA

Šiandien Guerlain, kaip dauguma aukštosios kosmetikos ir parfumerijos kūrėjų, kinta ir prisitaiko prie šiuolaikinės moters gyvenimo, stengdamiesi laviruoti tarp inovacijų ir autentiškos savo kūrimo proceso istorijos. Guerlain kvapų namai - vieni iš nedaugelio, kurie jau 200 metų kuria savo gaminius pačioje Prancūzijoje ir yra Prancūzijos ekonomikos ir industrijos apdovanoti "Living Heritage Company" ženklu.

Šiandien Guerlain kvapų namų parfumeris - Thierry Wasser - jau penktosios kartos kūrėjas šioje komapnijoje. Pats keliaujantis po pasaulį atrasti naujų kvapiųjų ingridientų, jų augintojų. Kompanijos kryptis - kurti ilgalaikius santykius su skirtinguose žemynuose augalus jiems auginančiais ūkininkais, floristais. Kaip teigė kompanijos atstovas, tai viena pagrindinių Guerlain sėkmės priežasčių.


IŠŠŪKIAI

Vis tik, kompanija mato iššūkį didžiosiose JAV ar Kinijos rinkose, kurios ne tik persotintos parfumerijos prekinių ženklų iš viso pasaulio. JAV moterys gyvena greitai, ieško naujo-naujo-naujo ir gilaus susižavėjimo istorine parfumerija, senosiomis gamybos tradicijomis neturi, nes nežino. Supažindinti jas ir buvo pasirinkta šiandienos MOTERS IKONA ne tik JAV, bet ir visame pasaulyje - Angelina.

Azijoje, tuo tarpu, kuri atrodytų esanti svajonių šalimi dėl didelės, nepasotinamo dydžio rinkos, moterys vengia kvepintis. Tradiciškai susiklostė, jog azijiečių kultūrose reikia kvepėti švara - aromatų jie vengia. Tačiau, kaip sakė paklaustas kvapų ekspertas Cyrille Jahin, pasiturinti jaunoji karta nėra abejinga prekinių ženklų kolekcionavimui ir perka aukštosios mados ženklų pakuotes, kolekcionuoja buteliukus. Daugiau tam, kad parodytų švečiams, draugams, Instagram sekėjams - bet vis šis tas. Potencialo šiame žemyne yra, tačiau truks laiko užsiauginti kokybę ir šimtametes tradicijas vertinantį klientą.

Šis įrašas nebuvo užsakytas ar remtas.









KAS AŠ?

 

Ramunė Tumasonytė

Skanaus gyvenimo fanė ir turinio agentūros IF_Agency įkūrėja.

Ieškau būdų kurti naujas patirtis ir įdomų gyvenimą mažais kasdieniais žingsniais. Kalbu apie gyvenimą miesto rutinoje, dalinuosi receptais, fiksuoju kelionių įspūdžius, kviečiu džiaugtis smulkmenomis ir praskaidrinti dienas puošiant savo aplinką. Apžvelgiu stilingas idėjas namams ir spintai.

Kviečiu atrasti kartu!

 

NAUJAUSI ĮRAŠAI

  • Grey Instagram Icon

INSTAGRAM

  • Grey Facebook Icon

FACEBOOK

  • Grey LinkedIn Icon

LINKEDIN

  • Grey Twitter Icon

TWITTER

  • Grey Pinterest Icon

PINTEREST

© RAMUNE TUMASONYTE. All rights reserved. PRIVACY POLICY

DESIGNED BY IF_Agency